Fredagslista

Vad har du på dig?
Min mjukaste tröja, mina mjukaste byxor och mina älskade hörlurar.

 

Hur mår du?
Bra! Typ fridfull och lugn. Har nåt virus i kroppen så jag ligger bara hemma i soffan, kollar 9gag, äter chips och lyssnar på musik (Kygos remixer på Soundcloud <3) medan farmor sover på ovanvåningen.

 

 

Vad önskar du just nu?
Att nån ska städa bort allt jag dragit fram här runt mig; glas, tallrikar, kuddar, dipp osv.

 

Vad har du ätit idag?
Fil, banan och flingor. Matlåda i form av ris och kycklinggryta. Kexchoklad. Matlåda i form av makaroner och köttbullar. Mockarutor, popcorn och chips med dipp. Är det fredag så är det.

 

Vad ska du göra imorrn?
Gå på stan med Linnéa och Lina, sen på kvällen blir det nog en lugn kväll med nyss nämnda tjejer.

 

Vem saknar du?
Jenice. Alltid Jenice.

 

 

Senaste köp?
Årskort på Iksu, whoop whoop! Ska bli så fit den här våren! Taggad! Yeah! Wohoo!

 

Vad skrattade du senast åt?
9gag. Känner mig tragisk, haha.

 

När grät du senast?
I tisdags morse.

 

Vem sov du senast med?
Jenice.

 

Vad läser du?
Kurslitteratur om specialpedagogik, men har lånat Amanda Svensson - Välkommen till den här världen som kommer på måndag! Började läsa nån av Linnéas böcker men glömde bort det. Men ska bli bättre nu, så taggad på att ta upp läsningen igen!

 

 

Senast sedda film?
Safe Haven, perfekt sån där tjejig söndagsfilm.

 

Vilken svordom använder du mest?
Shit, om det räknas? Annars kanske fan.

 

Vem var den senaste som ringde dig?
Emma, tror vi pratade i 20 min än fast vi typ ses varenda dag.

 

Senast 3 inkomna sms?
”Okej... Men vad skönt att ni är lediga många fredagar iaf :)” – från Jenice.
”Ok” – från farmor.
”Ser på djurakuten :) ska kolla svtplay sen :D” – från mamma.

 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Tror nog det blir helgen 7-8/2 :) vad gör du ikväll puddingen?"

 

Vilken är din favoritfrukt?
Honungsmelon och jordgubbar. Men bästa var nog alla blandade frukt-smoothies vi drack i Asien!

 

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Veronica Maggio. 

 

Vad är du rädd för?
Oj... Är nog inte så rädd av mig? Mer orolig i så fall, haha. Men harar är läskiga grejer!

 

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, verkligen inte.

 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Jess i New Girl och pappan Phil i Modern Family <33

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Emma S (vi har 3 st Emma i min klass) (vad jag vet, vi är ca 55 st så jag kan inte allas namn, haha).

 

Vilket språk hade du velat lära dig?
Klarar mig med svenska och engelska, men jag bli sån jäkla queen på engelska innan min utbildning är slut.

 

Vart vill du åka just nu?
Har haft sånt sug efter att åka till Norge eller norra Sverige den senaste tiden, vill se fler norrsken och fina landskap!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0