Skolavslutning

 
Igår hade vi avslutningsmiddag i form av grillbuffé, prisutdelning och tipsrunda om lärarna och idag har jag satt min sista fot på Edelvik, i alla fall för det här året.
Har lärt mig otroligt mycket och sett en märkbar skillnad på det jag gjorde i början och det på slutet, men det bästa av allt är att alla tror på alla på den här skolan. Det där låter så klyschigt, men det har verkligen varit så att om man berättat för lärarna vilka skolor man vill gå på i framtiden så har de sagt "då ska vi se till att du söker och kommer in där!". Jag kommer kanske tillbaka i vinter för att göra arbetsprover men som det ser ut nu ska jag försöka göra nåt annat än skola i höst, vad och vart har jag dock ingen aning om.
 
Vad jag däremot vet är att imorgon sitter jag på en solstol på Kreta med min alla nära och kära runt omkring mig. Wiie, pirr i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0