Girls.

Ni har säkert hört och läst om serien Girls ett antal gånger, men jag vill ändå slå ett slag för den.
Serien har egentligen en ganska simpel handling; den handlar helt enkelt om fyra väldigt olika tjejer bosatta i New York, men jag tycker ändå det är något speciellt med den.


Jag har aldrig sett en serie som känns så äkta som den här. Karaktärerna lever ett liv precis som "oss andra" med komplicerade kompisrelationer, ekonomiska problem, kärleksproblem, arbetslöshet och de är inte överdrivet sminkade eller supersmala heller. Älskar girlpower-känslan i den här serien och hur perfekt de blandar humor och allvar.

 
Se den!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh ÄLSKAR verkligen den här serien <3<3
Nu känner jag för att se om alla avsnitt igen, kanske blir kvällens underhållning, haha

2013-05-06 @ 18:41:35
URL: http://linneaforssell.spotlife.se
Postat av: isabell

Jag älskar den också! världens bästa!

2013-05-06 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0