But if you close your eyes, does it almost feel like nothing changed at all?

 
Vi ligger på en klippa och hon frågar mig om jag tycker om "Fri till slut", jag säger att den är fin men sorglig och jag kan liksom inte relatera till det för jag är alldeles för lycklig just nu.
 
För det är så.

Han bjuder mig på glass trots att det är tisdag, vi monterar ihop min nya breda säng, jag cyklar barbent, lyssnar på musik som kräver ett tryck på repeat-knappen, sover 11 timmar för jag är ledig och klar med skolan där lärarna tror på en till hundra procent, flyger till Stockholm på fredag och kan nu räkna ner dagarna till Kreta på mina två händer.
"Fri till slut" är gjord för mörka dagar i november, inte lyckliga dagar i maj.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint <3

2013-05-22 @ 10:54:07
Postat av: linnea

vilket fint inlägg!

2013-05-22 @ 20:32:51
URL: http://linneaforssell.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0