Min vecka ur mobilen

 
I måndags bröt jag min workaholic-livsstil och tog en dag ledigt för första gången på 18 dagar i rad. Jag låg i badkaret i exakt 3 timmar och sträck-såg alla avsnitt av How i met your mother som jag hade missat. Helt sjukt skön dag, kommer minnas den länge.
 
 
I tisdags opererade den här lilltjejen ut sina flickdelar ur magen. Otroligt sött när hon "tvättar" sig men i själva verket bara smutsar ner tratten :')
 
 
I onsdags slutade jag tidigt och fick se det här på väg till gymmet. Jag blir alltid skitlöjligt glad av fina solnedgångar, kommer aldrig sluta förundras alltså.
 
 
Och igår såg jag och Eriks familj Magnus Betnér och Soran Ismails föreställning "En skam för Sverige". Mycket humor som blandades med en stor portion allvar också.
 
Kan summera den här veckan som mycket fridfullare än de senaste kanske 4 veckorna, det känns som jag har landat och magkataren (en smärta som känns som om någon sticker knivar i magen på dig) har släppt nu.
Ikväll blir det julklappsleken och julmys med massa tjejer, blir en fin fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0