Min jul

Jag tänkte visa er hur min "jul" såg ut, den firades inte på julafton på grund av jobb utan några dagar innan.
 
 
Det bästa med såna här familjehögtider är att det alltid finns så mycket mat, det här var frukosten.
 
 
På kvällen dukade vi upp med ostbricka.
 
 
Och såg en julfilm.
 
 
 
Sen pyntade vi granen.
 
 
Totte och Piri fick träffa varandra för första gången och det funkade riktigt bra.
 
 
Såhär såg i princip hela helgen ut - vi tittade på film, åt godis och myste med katterna.
 
Sen kom släkten för att spela julklappsleken och efter det fick jag öppna mina julklappar! Fick mest saker till hemmet som jag blev väldigt nöjd med.
 
Två dagar senare åkte jag tillbaka till Skellefteå för att jobba och det funkade ju det med, men jag tror jag hellre hade velat ha det som bilderna visar i ett par dagar till. Insåg verkligen hur mycket det betyder för mig att få vara med mina släktingar på jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0