Sjuttio/trettio-lyckan

 
Jobbade mitt sista schema-lagda pass på Brogården igår så nu är det slut på korta naglar och en mobil på ljudlöst. Säger istället hej till livet som spring-vikarie samt en ledighet som till mindre delen känns osäker och läskig men till största delen väldigt skön och efterlängtad. Ska njuta av dessa dagar så som jag gjort på bilderna ovan och blunda inför det faktum att man nu måste ha jacka på sig på kvällarna. 
 
Nu ska jag laga kräftstjärtspasta, lyssna på den här (får såna flashbacks till Emmaboda när vi såg dem live) och sminka ögonfransen för ikväll ska jag nämligen dricka vin och dansa.
 

Kommentarer
Postat av: Ronja - den ovita sanningen

Jag kände precis detsamma när pappa la upp den bilden! du skulle se hur jag såg ut igår kväll. jag grät en del men nog har jag gråtit värre förut men alltså mina ögon! jag var helt onormalt uppsvullen och såg helt misshandlad ut! gilla att du skrev måla ögonfrans^^

2013-08-11 @ 15:38:07
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0