If you believe in me I'll still believe.

 
Fikat på Wayne's med Frida, Linnéa och Sandra ikväll. Alltid lika trevligt.
 
Vet inte riktigt vad det är med mig ibland, var så glad nyss men helt plötsligt känns allt så tråkigt och meningslöst. Hatar att hösten gör mig till nån annan. Kan visserligen också bero på Mumford & Sons fina men sorgliga nya album (lyssna) men ändå, vill liksom stänga in på mig i lägenheten och lyssna på musik hela dagen och natten. Haha.
Vaffan Mimmie, ryck upp dig. Ska äta mormors bröd och se Big Bang. Hejs.

Kommentarer
Postat av: Vackra texter, norrland, och teckenspråk

Jag vet inte om jag vågar lyssna på det där albumet, tror det är glasfint! Jag finns.

2012-09-26 @ 23:31:46
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0