Höstlista.

 

Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
Känner mig glad i början av hösten, när träden ändrar färg och min fotolust kommer tillbaks. Men såhär i oktober och november - nej, verkligen inte. Jag är mycket känsligare och tycker det mesta känns tråkigt. Känner inte ens igen mig själv ibland. Men snart är det december och då blir ju allt bättre!

Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter?
Mina stickade tröjor. Att frysa är aldrig kul.

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

Jag sms:ade konstant med Erik, gick ner 3 kg för jag åt ingenting och snittade 6 timmars sömn varenda natt, men mådde ändå så himla bra. I helgen är det precis 1 år sedan vi båda inte kunde somna så han kom hem till mig för första gången, klockan var då kvart över 5 på morgonen och sen spelade vi sudoku tills halv 7.

Ikväll är det exakt 1 år sedan jag och Linnéa beställde våra studentmössor. Helt sjukt vad tiden går fort.



Vad gör du om dagarna egentligen?

Pluggar konst på Edelvik. Jag vill nog jobba med inredningsarkitektur eller grafisk design, så det känns som rätt väg att börja där.

Vad ska du ha för frisyr idag?
Ofixat, och det ska bli så skööönt.

Vad lyssnar du på för musik?
Melissa Horn, City and Colour, Beyonce, Mumford and Sons, Familjen, Coldplay och Tallest man on earth. Lite blandat kan man säga.


Vad läser du?

Bloggar. Och snart ska jag läsa Flashback-inlägg, har blivit helt beroende av det på sista tiden.

Senast tre inkomna sms?
Ett jättelångt från mamma som handlade om att hon ville att jag skulle hjälpa till med middagen idag.
"God natt älskade ♥" från Erik.
"Kom int ihåg :P" från Ronja.

Vad var bäst med sommaren?
Att jag hade jätteroliga jobbarkompisar. Att träffa Erik. Midsommaren i Lossmen.

 

Vad var sämst med sommaren?
Vädret! Aldrig har jag varit med om en så regnig sommar.

Vad gjorde du igår?
Såg teater! Jag, mamma, pappa, Crille och mormor gick alltså och såg "Anna och Berta" som Västerbottensteatern hade gjort, lite seg handling men musiken, humorn och skådespeleriet var så väldigt bra. Dessutom hade Ronjas kille Johannes ljusdesignat den, väldigt coolt var det.

Senast köpta plagg?
Mina svarta jeans som jag använder typ jämt.


Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Ha alltid med dig Lypsyl!!

Hur ser du på framtiden?
Lite osäker, vet bara vad jag gör om dagarna tills den 31 maj, sen finns inga planer. Men om vi tänker lite närmare så känns det väldigt bra, december och julen är ju så himla fin.

 




Kommentarer
Postat av: linnea

vilket fint inlägg! :)

2012-11-29 @ 19:25:45
URL: http://linneaforssell.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0