fina 2011.

Snart har det gått en månad av det nya året så jag tänkte att vi kan titta tillbaka på hur första halvåret av 2011 såg ut för mig.

JANUARI:
Jenice fyllde 18 och hade födelsedagsfika, Marcus hade födelsedagsfest och och jag längtade mest efter min familj och att fylla 18.

FEBRUARI:
Hade myskväll hos Linnéa, hade roligt på skolan, Lina och Sandra hade födelsedagsfest, körde mycket skoter med Elsa och jag fyllde efterlängtade 18 år!

MARS:
Fikade på Waynes med fina tjejer, fikade med gamla klasskompisar, det började bli varmare, åt årets första mjukglass och festade som aldrig förr.

APRIL:
Hade spelkväll, altanhängde med Jenice i vårvädret, var hundvakt i en vecka, fotade mycket med Linnéa, såg fotbollsmatch med tjejerna, köpte mina första Converse, hoppade studsmatta i shorts och mådde väldigt bra.

MAJ:
Hade en rolig valborgs, fick 2,5 kg choklad i försenad födelsedagspresent, spelade kubb med bra folk, hade en galen partyhelg i Umeå med Jenice och det började blomma på riktigt.

JUNI:
Fick lunginflammation (kära vänner, få aldrig lunginflammation), det blev skolavslutning, hade världens finaste helg i sommarstugan med släkten, flyttade till Lycksele över sommaren och hängde mycket på Korpberget.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med så mycket bilder :) Oj vilket halvår;)

2012-01-31 @ 19:00:51
URL: http://mimmies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0