Ur min kamera.

 
För 2 veckor sedan bodde Jenice hos mig i 3 dagar. På lördagskvällen låg vi i soffan, åt popcorn och såg New Girl när jag helt plöstsligt säger "ska vi inte dra ut och dansa?".

 
Sagt och gjort, och så kom Erik och Linnéa över. Står fast vid att man alltid har roligast när det sker spontant, hade så grymt kul den kvällen!



Förra helgen vaknade jag upp i min systers lägenhet, gick in till stan och hängde på låset till Make Up Store som skulle sminka mig.

 
Skulle nämligen fira Linnéas 20-årsdag lite i förväg. Hade mest roligast på förfesten där jag fick träffa både nya och saknade människor.

 
Idag är min enda lediga dag den här veckan och jag vaknade upp i en solig lägenhet bredvid min man. Vi hade på oss pyjamasarna ända till kl 14 och låg i sängen och spontanköpte massa småsaker på eBay.
 
Nu ska jag snart kicka igång min fredagkväll med ett gäng tjejer och godis. Resten av helgen kommer jag spendera på jobbet men jag är återigen sjukt motiverad på att jobba såna här mördarhelger för jag vet att pengarna kommer gå åt till något roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0