LOVE

Hade en sån bra dag i fredags.
 
 
♥ Satte mig på en buss på väg till Umeå tidigt på morgonen och de sista 3 minuterna av bussresan märker jag att jag suttit ett säte ifrån en vän jag inte sett sen högstadiet! Var så himla kul att sitta på busstationen och ta igen allt man missat i varandras liv.
 
♥ Får äntligen (efter 8 år av smärta) en diagnos på vad jag har för fel i mina hälar.
 
♥Möter upp Elsa och Jenny på ett fik och äter världens godaste macka med skagenröra och pratar konstant i 2 timmar.
 
 
♥Går hem till bror och hans tjej Sofie där jag ligger i deras soffa och pratar med Sofie i flera timmar ända tills brorsan kommer hem igen, och sen dricker vi vin och äter fläskfilé, kantarellsås och duchesse-potatis. Efter middagen dricker vi ännu mer vin och äter choklad framför Idol.
 
♥Sen åker jag hem igen, lite deppig över att jag skulle behöva kliva upp tidigt på grund av jobb, men så dyker Erik upp och överraskar mig för han vet hur dåligt jag sover när det är fullmåne.
 
Var så himla fylld av kärlek efter den här dagen, tänk att ha så fina människor runt sig och känna sig älskad av varenda en. Det är ju faktiskt helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0