Måndagslista.

 

- Jag kan: cykla utan händer väldigt bra.
- Jag vill: att det ska bli vår. Typ nu.
- Jag borde: handla mat.

 

Tumblr_m1dl75zqbh1rq91nko1_500_large
 

- Jag skulle: ta med frukt i morse men glömde det och fick vara hungrig hela bussresan hem.
- Jag gillar: New Girl, killparfym och att åka bil.
- Jag behöver: mjölk i mitt kylskåp. Kan klara mig länge utan att handla men inte när det gäller mjölk.
- Jag måste: ta på mig varmare ytterkläder.
- Jag älskar: min familj, Erik och choklad.

 

 
Tumblr_mby3234fkk1qkbmago1_500_large
 

- Jag får: panik av att vara sen.
- Jag kan inte: sova utan att smörja in mina läppar med Lypsyl efter tandborstningen.
- Jag vill inte: fortsätta på min bild på bilden, vill börja på en ny istället.
- Jag borde inte: tänka så mycket på bussen, skulle ju kunna sova istället.
- Jag skulle inte: tacka nej till att få åka utomlands en vecka eller två.
- Jag gillar inte: kallt vatten när jag duschar, att vänta på bussen och när lakanen inte ligger på plats.

 

Tumblr_lvn387v7cf1r70nhlo1_500_large


- Jag hatar: russin, whiskey och att komma hem till en stökig lägenhet.
- Jag måste inte: dricka te på fikarasterna men jag gör det för att alla andra gör det, och nu börjar jag gilla det.
- Jag får inte: glömma att skicka viktiga mail, skippa dammsugningen i veckan och äta gofika på veckorna (men gör det ändå).

 Tumblr_mbhcy50qu31rnm3lvo1_500_large
 
 

- Jag behöver inte: köpa en bättre kamera. Men jag vill.
- Jag ska: vara med Frida och Linnéa ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0