Sista december 2012.

Förra nyårsafton. En väldigt bra en.

Landat i ett Skellefteå som känns mer som vår än vinter. Pussat på Erik och fått pirr i magen för det är så det känns när man inte setts på en vecka. Tränat ett efterlängtat pass på gymmet. Funderat ut frisyrer till den här sista kvällen på 2012 men inte kommit fram till nåt (vilket jag borde gjort vid det här laget).
 
Nu ska jag börja göra mig fin, om en timme får jag skjuts till Lina där vi ska äta trerättersmiddag och sen fira in det nya året. 
Gott nytt 2013! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott Nytt År ;)

2012-12-31 @ 16:12:37
Postat av: linnea

sv: åhhh mimmie vad fint! nu blev ju jag tårögd! är sjukt tacksam för alla fina stunder vi haft tillsammans! och att kaplan tiden är över känns sjukt tråkigt men det är inte skolan som håller oss samman och får oss att göra roliga grejer utan det är våran vänskap, så jag är övertygad om att vi kommer få vara med om minst lika roliga grejer i framtiden<3

2013-01-01 @ 18:00:27
URL: http://linneaforssell.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0