Fjärde maj

Det blir inte mycket uppdatering här förrän jag köper en ny kamera, men ni får väl kika in här lite då och då helt enkelt.
 
 
Sen jag sist skrev har jag hunnit åkt skidor i fjällen, lärt känna nya människor och umgåtts ovanligt mycket med min syster. 
 
 
Idag kom den fruktade söndagen men jag har avverkat den genom att storstäda, dansa till alla låtar jag dansade till när jag var dansinstruktör (gjorde en lista här), springa broarna runt i kvällssolen och har nu avslutat med att gråta till det absolut sista avsnittet av How i met your mother. Skulle nog klassa det som en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Ronja - den ovita sanningen

men Mimmiiiie! bilden...

2014-05-05 @ 20:29:38
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0