Så nära nu

 
I början av juni förra året satt jag på en flygplats på Kreta och fick ett sms av Sandra som frågade om någon var intresserad av att åka utomlands i vinter och jag minns att jag svarade "kanske", för man vet aldrig hur framtiden blir nu för tiden.
Och nu är det bara 1 dag kvar tills jag sticker jag iväg på det största jag gjort, närmare bestämt, en utomlandsresa på 2 månader på andra sidan jorden med 3 av mina bästa vänner. Vi börjar i Singapore och kommer sen röra oss uppåt mot Malaysia och Thailand men sen vet vi inte riktigt, det får tiden utvisa.
Följ oss på www.fyrayrahons.blogg.se genom hela resan för här kommer det nämligen vara väldigt dött. Ha det bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0