Varför längtar du så, när det går så fort ändå?

 
Hemma i Lycksele sen några dagar och haft fina Erik som sällskap tills idag. Gjort inget alls och gjort mycket, bland annat provjobbat på ett nytt extrajobb idag och det kändes bättre än förväntat.
 
Känner mig så trött både inuti och utanpå nu för tiden, den här hösten och vintern har gjort nåt med mig men vet inte vad och kontrollfreaket i mig gillar inte det. Ska bota jagvillbarasovaborthelakvällen-tankar med att umgås med 4 fina vänner man träffar alldeles för sällan.

Kommentarer
Postat av: Ronja - teckenspråk och svartvit poesi samt humor!

Det var en tjej på Leos idag som hade ett rött armband på sig och hennes pappa sa att hon var tvungen att ta av det när jag skulle sätta på leos orangea men hon sa "nee, jag vill ha kvar det, det är från Nalles lekland" jag frågade om det var i Lse och det var det.

2013-01-05 @ 21:05:15
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0