Söndagssummering.

 

Veckans humör: Så himla bra! Solen har gjort mig så lycklig den här veckan.

Veckans vill ha: Ett sånt där spritmått. (Det kan ni lägga på minnet inför min födelsedag i övermorgon, hehe.)

Veckans köp: Bara mat, tyvärr.
Veckans favoritplagg: Min transparenta, långa cardigan.
Veckans frisyr: Fortfarande nyklippt så det ligger rätt bra när jag kliver upp om morgnarna.
Veckans händelser:  Drejat en vas, målat stilleben och klippt in det i ett collage, festat hos Eriks kompis som sen ledde till utgång på Verandan, klappat min kusins kyckling Karin och ätit glass framför Scrubs. Bästa veckan.
Veckans sämsta: Blivit en ganska dyr vecka, inte bra nu när jag försöker spara inför resan till Kreta.

Veckans saknad: Elsa, hon fyllde år i veckan och det kändes tråkigt att inte kunna gratta henne personligen.

Veckans festligaste: Mina Rosa Pantern-drinkar igår.
Veckans måltid: Subway! Bästa fyllematen.

Veckans borde: Tvätta.
Veckans godis: Marabou'n som Erik köpte till oss i torsdags och glassen vi åt ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ronja - teckenspråk och svartvit poesi samt humor!

jag sa ju om den där glassen, och tack för kommentaren Mimmie!<3

2013-02-25 @ 21:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0