Detta har hänt:

 
Jag har klippt mig! Känner mig lite som Uma Thurman i Pulp Fiction på grund av "luggen" men jag tänker att alla nya känslor är bra känslor.
Har fått höra genom en viskning i en kolsvart lägenhet att jag är världens finaste och att han älskar mig trots att jag var iklädd ett för kort 90-tals-linne med oljefläckar och en morgonandedräkt som kunnat döda isbjörnar. Sånt är ju fint.
Varit med om det här men det gör för ont i lillhjärtat för att ens skriva om.
 
Idag sticker jag och Ekan iväg till Luleå för första gången i mitt liv, AH MA GAD, ska bli så kuligt!

Kommentarer
Postat av: Ronja - teckenspråk och svartvit poesi samt humor!

URS! Fan vad hemskt :(( Inte det där med Erik tycvker du är finast utan det där med älgen.

2013-02-15 @ 20:05:16
URL: http://ovitaskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0