This growing old is getting old, i often find myself here thinking about the birds, the boats and past loves that flew away or started sinking.



Idag har varit första dagen på mycket länge som jag längtat efter studenten, tanken på att resa nånstans jag aldrig varit förut gör mig helt euforisk.
Annars så har jag en påse i hallen som berättar att jag just köpt ett par nya jeans, men det är ju aldrig riktigt roligt att köpa grejer man behöver. Ikväll inväntar jag killen som (troligtvis) ska bo i mitt hem i två månader för påskrivning av kontrakt och sen sover jag ensam för första gången på 14 (!) nätter, känns nästan läskigt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

"Mr Fellow" får väl heta Erik ikväll ;)

2012-05-03 @ 21:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0