"Man kan hinna mycket på en dag" som vi sa idag på lunchrasten.

Började dagen med att uttnyttja sovmorgonen till att jobba på brännan, några fler fräknar fick jag nog.
Gick skola i två timmar och blev rörd av fina tal från fina klasskompisar.
Cyklade till Ronja för att sy upp balklänningen och insåg att jag nog måste skära ner på onyttigheterna för att jag ska kunna andas i min klänning (oops) men det stoppade mig självklart inte från att sitta på hennes balkong och surpla i mig hemmagjord milkshake i solskenet. Sydde upp min studentklänning och fick ett sms som sa att Maskinen kommer till Trästocks (dom var så grymma live sist jag såg dom!).
Har även ansökt till folkhögskola (inriktning konst) ikväll, vi får se hur det blir men söka kan man ju alltid.

Underbar dag. Det känns att det inte är länge kvar nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh vad häärligt ;)

2012-05-16 @ 09:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0