Den där listan som alla svarar på.

 Vad har du på dig?

En grå tröja och mjukisbyxor. Efter-jobbet-standard.

Hur mår du?
Väldigt trött och lite orolig men imorgon kommer mamma och pappa i alla fall.

Vad önskar du just nu?

Att det var den 8 augusti så jag får ledigt några veckor.

Vad har du ätit idag?
Skogsbärsfil med flingor, lite paella, 5 bullar, spaghetti med bacon och en halv chokladkaka.

Vad ska du göra imorrn?
Jobba, och kanske vara med min gamla klasskompis Paulina.

Vem saknar du?
Mamma och pappa, Jenice och alla jag känner i Skellefteå.

Senaste köp?
Godis och en shortsdress i spets.

Vad skrattade du senast åt?
Sebastian på jobbet som gjorde en rolig grimas utstickandes från dörren.

Vad grät du senast åt?
Att CSN gjort avslag på min ansökan om studiebidrag för att jag inte är 20 så jag insåg att jag inte skulle ha råd att fytta tillbaka. Men jag ska lösa det där.

Vem sov du senast med?
Min storebror, inatt. Kunde inte sova så vi la oss i mammas och pappas säng och somnade till Outsiders, haha.

Vad läser du just nu?
Inget, men ska påbörja "Bakom stängda dörrar" snart.

Senast sedda film?
Såg en del ur "Walk the line" igår.

Vilken svordom använder du mest?
"Jävla" och "fan" kanske.

Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

Senast 3 inkomna sms?
"Nej, det tror jag inte är nån fara"
"Ja, väldigt :) är ju alltid inne där så :) "
"I feel you homie. Det finns så jävla mycket mer än Lycksele. Fast med dig är Lycksele fint. Med dig är alla platser fina."

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Okej vad bra :) kom på att jag glömde vrida den där lilla blåa grejen på slangen till kaffekokaren, ska jag köra dit?"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Dekorativ målning och CAD (när man äntligen fattat det). Sen har jag alltid tyckt att svenska och engelska varit kul men inte på gymnasiet, hade en lite oseriös lärare i dessa ämnen då, haha.

Vilken är din favoritfrukt?
Honungsmelon och kiwi.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Har fått höra att jag är lik Veronica Maggio.

Vad är du rädd för?
Att jag inte ska få bostadsbidrag, för då vet jag inte om jag kan flytta tilbaka till min lägenhet. Sen är jag alltid rädd att det ska stå nån utanför mitt fönster när jag ska dra ner persiennerna.

En kändis du tycker är snygg?
Adrian Lux. Alla killar med markerade käkben.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, jag tror inte det.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Sheldon ur Big Bang Theory och Barney i How I Met Your Mother.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Erik.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska, för att det låter så svårt.

Vad för sorts killar faller du för?
Smarta, ödmjuka killar som kan använda krångliga ord och har ett brinnande intresse för nåt. Killar som vågar visa vad de känner för en även om man är bland folk och killar som inte skryter. Sen får dom gärna ha randiga tröjor, lukta gott och ha fina händer också.

Vart vill du åka just nu?
Till min lägenhet. Längtar så galet mycket.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En Canon EOS 650D och nya stekpannor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0